♥ i love them ♥

assalammualaikum, 
hi bloggers :)
okay ni na story something about my new friends :)
okay diaorg dua ni dah pangkat abg dah, 
but diaorg sngt caring, 
semua masalh diaorg tau, 
sbb org cimb jln raja laut ni semua problem,
bodoh gila okayy !
suka mengutuk, mengata, pecah belah persahabatan semua ada ciriciri kat org cimb ni, 
yes aku tau aku kwn dgn ramai lelaki kat cimb tu, but tu ta semestinya di panggil prmpn "bitch"
kn?? siap mengata mcm mcm lagi, eh hello ! suka hati wa la na kwn dgn sape pun, dgn cleaner ke, dgn pak guard ke, who are you to judge me ?! mind your own business ! okay dahdah, haaa and diaorg ni mmg sngt suka manja kn aku, :') thanks korg dua, sbb bnyk tlg sy, :') korg ni dah mcm bodyguard sy dah, :') thanks so much sbb memahami diri ni, sayang korg dua dah mcm abg sendiri dah :')


haa yg kat dpn dua org ni la abg sy :)



ni nama dia zulhilmi shairali :) kita syg dia mcm abg kita sbb muka dia hampir sama, :') andd dia suka manja kn kita :')



haa yg pakai baju biru tu nama dia faiz sulaiman, dia suka ejek kita, tapi dia baik, :) dia ni lagi la pangkat abg, umur dah 25 kot, :p 
andd dia sngt jaga sy, :') thanks bro ,

p/s : aku sayang diaorg dua ni, please jgn ambil diaorg dari aku ,
♥ 

No comments:

Post a Comment